sobota, 8 września 2012

Specjalnie z myślą o szkole- Modne plecaki!

Na początku roku szkolnego napewno macie problem z wyborem plecaka lub torby. Ja oczywiście wolę plecaki, gdyż są wygodniejsze i bardziej pomieszczalne. Z toreb korzystam na zajęcia dodatkowe. Ostatnio do łask powróciły właśnie plecaki, modne, w różne wzorki : kwiatki, miętowe, rockowe, z motywami :) A wy? Co wolicie? Plecaki czy jednak torebki?




Lista sklepów, w których znajdziecie podobne plecaki :
- TopShop
- Pull&Bear
- House
- Accessorize
- River Island
Sourness

3 komentarze:

  1. uwielbiam takie plecaki *_* ale nigdzie nie moglam takiego znaleźc, więc postawilam na torbę :)
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podobają się dwa pierwsze. Plecaki tak na dobre przestałam nosić gdzieś w połowie liceum. Po prostu nie potrzebowałam aż tyle miejsce a poza tym o wiele łatwiej było mi znaleźć fajną torebkę niż ciekawy plecak.

    OdpowiedzUsuń