czwartek, 6 września 2012

Cropp town

Zapewne znacie ten sklep pełen różnych stylów i ubrań. Gdy przekroczy się jego progi widać zielone tło i muzykę w głośnikach. Na półkach jest wiele ubrań, biżuterii, czapek, butów. Gdy przymierzasz jakąś parę to siadasz na deskorolce ;) Poznajcie świat Croppu.
Ten sklep zafascynował mnie już od początku, gdy pojawił się w mieście. Od razy kupiłam bluzkę. Są tam rzeczy oryginalne. Od bluzki z wąsami do samej rockowej kurtki. Nowa jesienna kolekcja jest piękna i fascynująca ;) Chciałabym przedstawić kilka nowych ciuszków ze sklepu, które naprawdę warto mieć w swojej szafie!
Na pocżatku powiem, że w sklepie można znaleźć  kolekcje :
- Angry Birds
- Cropp Design Units
- Gorillaz
- Moustache
- Vibration
- Wonder Women.
- Vibration
Z każdej kolekcji przedstawię jeden ciuszek ;)
Czapka z kolekcji He want Break ( kolekcja męska, której nie wymieniłam )

Bluza Moustache ;) Śliczna, prawda?

Bluzka z Gorillaz, bardziej męska ;)
Wonder Woman wymiata!
Piękna bluza z Vibration ;)
Z angry birds nie będę dawała ciuszków, gdyż jest to kolekcja męska ;(((


2 komentarze:

  1. Ja chcę tą bluzę z ostatniego zdjęcia.:D
    Super blog.:D
    opowiadanie-1d-boys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym ją chciała xD Wejdę z chęcią na bloga. Jest świetny!!!

      Usuń