niedziela, 2 września 2012

Powrót do rzeczywistości...

Od jutra, tak naprawdę od wtorku znowu zasiądziemy w ławkach, otworzymy zeszyty i zapiszemy temat. Chyba nikt nie chce powracać do szkoły? Jednak trzeba spotkać się z rzeczywistością, uczyć się, a potem coś osiągnąć ;) W przezywanej przez niektórych "budzie" poznamy nowym przyjaciół, albo spotkamy tych, których już znamy i uściskniemy się z nimi na powitanie :) Zobaczymy plastiki, dziewczyny przezywane przez nas, takimi które cały czas kupują ciuchy. Ale wiedzcie, że one mają prawo do tego ;) I może są milsze niż się okazuje ? Bo jak ktoś je przezywa plastikami, to znaczy, że im zazdrości. A one są prawdziwymi przyjaciółkami, są normalne, tylko dbają o wygląd. Mają prawo, tak?
Niewiem do czego zmierzam tym tematem, może dlatego, że mi się nudzi? Niewiem jużczy chcę wracaćdo szkoły, czy nie? Z jednej strony to nie chce mi się wracać na polski, chociaż to mój ulubiony przedmiot, bo nie przeczytałam w lecie lektury :( Tęsknię za przyjaciołmi,z którymi nie mogłam spotkać się w wakacje, bo nie było na to czasu :( Kolonie, wyjazdy z rodzicami, za granicę, do cioć, wujków lub dziadków.
ALE WIEM, ŻE TO BYŁY MOJE NAJLEPSZE WAKACJE W ŻYCIU!!!!
Na tablicy korkowej powiesiłam sobie pamiątki z nad morza i Francji i będę o tym pamiętać przez cały rok szkolny ;)

2 komentarze:

  1. super blog i ten post. Nie chce iśc do szkoły :(
    zapraszam na mojego bloga http://skatenorms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Na bloga już weszłam i jestem obserwatorką ;)

      Usuń