czwartek, 27 września 2012

:)

Hejka :) Pisałam, że dzisiaj będę miała dla was taką małą niespodziankę. No może tlyko ja się cieszę :) Ale mam urodziny ;D Nie powiem ile lat skończyłam, bo mówiłam, że nie podaję wieku. Tylko tak o tym napisałam. Dzisiejszy post chciałabym, aby był trochę z mojego życia ;)
Dzisiaj z okazji dnia chłopaka ( jest w niedzielę, więc dzisiaj ) poszliśmy na kręgielnie, ale oprócz tego wszyscy świętowali też moje urodziny ;)) Potem poszłam z koleżankami na zakupy i kupiłam sobie naszyjnik z wąsami milorda ;))) Bardzo się cieszę. Miałam też kupić kilka innych rzeczy, alep lany trochesię pokomplikowałiy. Pani wydając mi reztę oszukała mnie. Zamiast wydać mi 5 zł wydała mi 10....groszy!!!! Wkurzona zaczęłam jej pyskować i na szczęście mi wydała dobrze ;))
A w sobotę mam imprezę urodzinową. Przychodzą do mnie najbliższe przyjaciółki, ze szkoły i nie tylko. Będzie teżrodzeństwo i może kolega brata ;))
Nawet na głównej stronie Google jest tort ;)) Oni mają14 rocznice założenia google i przy okazji moje urodziny :) Dzisiaj są też urodziny Avril lavigne, a jutro urodziny mojej siostry ;))

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj naj naj naj najlepszego:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego! :) świetny blog

    zapraszam do mnie: isiatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, MILONA KOMENTARZY I MNÓSTWA OBSERWATORÓW! < 3
    zapraszam też do mnie , tomodachi74.blogspot.com/ :>
    Nikt7

    OdpowiedzUsuń