piątek, 21 września 2012

Moda na mleczne kolory

Chociaż jesień przypomina nam cimne kolory, to myślę, że w tmy roku lekko się to zmieni. Mianowicie w modę bardziej wejdą kolory pastelowe. Ubrania w takich kolorach proferuje wiele sklepów, np. Zaraz, gdziek upić można mleczno- różowe spodnie, rurki. Do wyboru jest wiele ciuchów, a co najważniejsze niektóre z nich można nałożćdo szkoły :) Oto kilka takich ciuszków, bardoz ślicznych jak dla mnie :D
Co prawda tkaiej sukienki już nie nałożymy, ale można kupić na przyszły sezon, albo nałożyć do niej czarne legginy, baleriny i jakieś wdzianko :)
 Te rurki już bardziej przydatne na jesień ;)) szczególnie te różowe..
 Napewno znacie tego typu marynarki, tym razem w wydaniu kolorów pastelowych :)
Co prawda tylko nadruk w pastelach, ale też coś ;)

W tych balerinach od razu się zakochałam ! :)
__________________________________________________________________________________

Chciałam tylko napisać, że już wkrótce na blogu pojawi się osobna strona z moim opowidaniem :) zmienię też nagłówek bloga ;))

5 komentarzy:

  1. rzeczywiście fajne te ciuszki ;D ♥
    Baleriny są świetne *-*
    pozdrawiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ubranka :) i świetne kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega blog :D

    co ty na to, że ja wkleję link do twojego bloga po boku, a ty do mojego?

    http://polskie-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie oznacza, żę od razu masz się tutaj reklamować :) mam specjalną zakładkę reklamujące blogi :)

      Usuń
  4. Pastele są bardzo fajne :>
    Urozmaiciłyby i tak już piękną jesień :)

    OdpowiedzUsuń