niedziela, 30 września 2012

Converse - kolekcja jesień 2012

Zapewne znacie firmę Converse, któa jużod kilkudziesięciu lat produkuje buty. Dowiedziałam się tego od mojej mamy, która jako nastolatka kupiła conversy na wycieczce w Niemczech. Ale to inna historia. W tą jesień pojawiły się zupełnie inne wzory, lepsze niż te wszystkie, lecz ciemne ;(  Pocieszenie jest takie, że na niektórych z nich są sweetaśne wzorki. Zresztąsame obejrzcie niektóre wzory :)
 Coś w stylu gazety na bucie....czy tylko mi się tak wydaje?
Kratka :)

 Sneakersy marki Converse ;)
 To już chyba jest na zimę...
 Tak samo jak to ;))
 To dodaje kolorów rzeczywistości :)
 A oto śliczna torba converse ;)
Ta mozę byćdo szkoły ;)

5 komentarzy:

  1. te akurat mi się nie podobają
    http://believe-in-humans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :) Każdy ma swoje zdanie, ale nie reklamuj się.

      Usuń
  2. Druga torba jest całkiem ładna. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ;)) Pasuje do wszystkiego, nawet można nałożyć do szkoły :)

      Usuń
  3. nie podoba mi się ta kolekcja od conversa, ale blog wręcz przeciwnie :D

    zapraszam do mnie:
    isiatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń