czwartek, 27 grudnia 2012

Moja fotka ♥

Cześć :) Tak jak obiecywałam w święta lub po dodam moje zdjęcie. Więc dzisiaj tak zrobię. Mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle. Mozę nie jestem jakaś idealna, ale nie wstydzę się dodać mojego zdjęcia na bloga :D Wkrótce dodam jakieś fajniejsze. Ostatnio też zastanawiam się czy nie zamienić tego bloga na takiego jakby bloga szafiarskiego. Miałabym na myśli dodawanie moich zdjęć i pisanie gdzie kupiłam ciuchy i opowiadanie o moim życiu. xDD Ale jak chcecie! Napiszcie czy taki pomysł wam się podoba.
A i jeszcze mam prośbę :) Czy jest ktoś z kim mogłabym się skontaktować na skupie poprzez wiadomość, a nie rozmowę? Moje gg właśnie się zepsuło? Chciałabym, aby ktoś zrobił mi jakiś nagłówek na bloga. Nie jestem w tym dobra i nie umiem obczjić tych wszystkich programów :( A dobry nagłówek to podstawa bloga, prawda?
A i ostatnio zaczęłam czytać magazyny typu Glamou, Joy, Elle. Są one w większości poświęcone modzie i są ciekawe. Dzięki nim mam wiadomości o tym co się dzieje w modzie na całym świecie. Czasami podpowiadają mi o czym napisać na blogu. A wy jaką macie opinię na temat takich gazet? Oczywiście czytam też bravo, bravo girl i twist :D

2 komentarze:

  1. Szkoda że nie bardziej wyraźnie :) i troche więcej uśmiechu !
    hm nie potrzeba zamieniać całego bloga w szafiarski bo możesz dodawać elementy tego i tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za opinię ;D Napewno wezmę Twoją opinię pod uwagę. Masz racje, powinnam się uśmiechać, co robię żadko ;O

      Usuń