środa, 12 grudnia 2012

Moda na kolorowe fryzury :)

Te fryzury stały się jużhitem ostatnich miesięcy :) Chociaż jest zima, to można je odkryć. Dzisiaj troszkę inny temat, odbiegający od innych. Będzie o kolorywch włosach i fryzurach. Przygotowałam dla was katalog takich włosów i już teraz rozmyślajcie nad waszym NOWYM kolorem i zróbcie sobie, a jak nie możecie ( szkoła, rodzice ) macie na to czas latem. Nikt nie powiedział, że od razu musicie sobie kupowaćfarbę do włosówc, jest coś takiego jak szamponetka. Ale oczywiście to wszystko zależy od was. xDD













3 komentarze:

  1. Podobają mi się strasznie kolorowe włosy <3 chętnie bym zrobiła, ale nigdy mi nie wychodzi, a zresztą nie do twarzy mi zapewne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zielone przez jeden dzień, w szkole też. Ale jakoś dziwnie wyglądałam. Wolałabym spróbować na granatowo ^^
    Wiesz, gdzie mogłabym zdobyć taką szamponetkę??

    Zapraszam: http://our-the-best-friendship.blogspot.com/
    Dara >.<

    OdpowiedzUsuń