środa, 9 stycznia 2013

Blog roku 2012

http://blogroku.pl/2012/kategorie/stylowo-a-l,2q1,blog.html
Jak co roku jest konkurs na bloga roku w różnorodnych kategoriach. Ja też biorę w tym udział i tych, którzy mają swoje blogi też zachęcam do wzięcia w tym udziału. Moim zdaniem to ma być zabawa, ale też trochę rywalizacji. Pewnie wygra ktoś naprawdę doświadczony w branży blogów. W tamtym roku udział brała w tym Honorata Skarbek, znana jako Honey. To z jej bloga dowiedziałam się o tym konkursie i postanowiłam spróbować :)
Chciałabym wam teraz trochę napisać o tym konkursie, m.in. kto jest jurorem i jakie są kategorie. Oczywiście o tym i jeszcze więcej dowiecie się na stronie konkursu.
http://www.blogroku.pl/
Naprawdę wiele utaltentowanych osób bieże w tym udział. Ja nie jestem jeszcze w tym doświadczona, bo bloga prowadzę zaledwie pół roku.
Mnie oceniać będzie Honorata Honey Skarbek. Cieszę się, że będzie to tak doświadczona osoba. Oczwiście najpierw strona musi mi przesłać e-maila czy dostałąm się czy nie, więc jeszcze wszystko jest możliwe :D
Zachęcam wam do wzięcia udziału w tym konkursie. Dzięki niemu zyskacie wielu nowych czytelników i miła zabawę :-)

2 komentarze:

  1. Super blog, taki szczery i na temat, bo wiele dzisiejszych blogów, które prowadzą nastolatki, to no, brak mi określenia, no takie nijakie są. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga! www.kierowac-sie-wyobraznia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, ale myślę, że nie zasługuję na taką opinię :)

      Usuń