środa, 21 listopada 2012

Pomadki NIVEA jesień 2012

Nie będzie to jakaś "reklama", że ktoś mnie namówił, tylko sama o tym pisze :DD
No więc ostatnio miałam posiekane usta :)
nuuudaaaa....
Poszłam do drogerii :) Patrzę, O.O Te nowe NIVEA o nowych, lepszych smakach :) I tak się stało, że kupiłam super śliczną ( z opakowania ) i pachnącą i dobrą pomadkę NIVEA :) chciałabym was zachęcić do jej kupna, bo jest dobra. Zazwyczaj pomadki kupuję dla ozdoby, ale tym razem było to z tych dwóch powodów. Pomadka jest suuper i bardzooooo mi się przydała :) Do szkoły, na tańce, wszędzie :)
Tak ona wygląda :) Może niedługo dodam zdjęcia jej wewnątrz, bo naprawdę ciekawie wygląda w środku ;)

2 komentarze:

  1. Miałam tą pomadkę średnio ;] obserwuje zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. Może kupie sobie tą pomadke.

    OdpowiedzUsuń