środa, 17 października 2012

Przedstawienie bohaterów i postaci.

Pisałam już, że na blogu pojawi się też moje opowiadania pt. "Dolina marzeń". Najpierw jednak chciałabym wam przedstawić wszystkie postacie ;D
                                                             Amy Holmes 
To główna bohaterka mojego opowiadania. Ma 15 lat i jest bardzo dziwna. Ma inne nawyki niż wszyscy. Jednak ma wiele przyjaciół. Czasami pije, pali i spróbuje narkotyków. Mieszka w Wielkiej Brytanii wraz ze swoim przyjacielem Mattem i jego dziewczyną, której nienawidzi. . Jej rodzice zmarli w wypadku samochodowym, gdy dziewczyna miała 14 lat. Nadal jest po tym wstrząśnięta. Jednak nie poszła do domu dziecka, tylko zaopiekował się nią przyjaciel Matt, który ma 22 lata. Jego dziewczyna tego nie chciała, ale trochę się porozumiewają.  Obydwie  się nienawidzą. Amy nosi okulary, gdyż ma poważną wadę wzroku i ma aparat na zębach. Ma długie, kręcone włosy o kolorze brązowym i kocha się ubierać.
                                                             Matt Kepler 
Matt zaopiekował się Amy po śmierci jej rodziców. Poprosili go o to, gdyby im się coś kiedyś stało. Nienawidzi, gdy Amy wraca do domu pijana, a tak jest ostatnio bardzo często. Ukrywa przed Amy wielką tajemnicę, gdyż myśli o tym aby wyrzucić ją z domu. Jednak nie chce mieć wyrzutów sumienia do końca życia. Matt jest modelem, więc zarabia bardzo dużo pieniędzy i stać go na Amy i jego dziewczynę Laurie. Chłopak kocha kupować nowe ciuchy i udaje ojca dla Amy. Zdaża mu się ją zamykać w pokoju na klucz nawet na cały dzień!
                                                            Laurie Williams 
Ma 20 lat i jest wściekła, że Amy musiała z nimi zamieszkać. Laurie bardzo dba o wygląd i o każdy szczegół. Jest wielką intrygantką, dlatego coraz więcej osób się od niej odsuwa, tylko Matt ją lubi. Oczywiście Laurie ma 2 najlepsze przyjaciółki, które ciągle do niej przychodzą pod nieobecność Matta i śmieją się z Amy i każą jej sprzątać oraz pomiatają nią. Laurie ma wielki sekret przed Mattem, ale Amy się o tym dowiaduje. Wtedy to Laurie szantażuje Amy...
                                                               Katy Styles 
Jest najlepszą przyjaciółką Amy. Po śmierci rodziców Amy, dziewczyna bardzo pomaga swojej przyjaciółce. Dziewczyna w szkole jest czasem wyśmiewana, gdyż ma takie samo nazwisko jak Harry Styles z One Direction, ale nie są spokrewnieni. Dziewczyna tak samo jak jej przyjaciółka kocha modę, a na dodatek pomaga w wolontariacie. Nienawidzi Laurie za to jak pomiata Amy.

Już w weekend albo wkrótce pojawi się pierwsza część opowiadania ;DD

6 komentarzy:

  1. heh Amy w poprzednim opowiadaniu uzylam tego samego Imienia i w innym zdjecia xD hahah jak przeczytalam to o Laurie to odrazu mi sie kopciuszek przed oczami pokazal :P ciekawa zapowiedz u mnie nowy ----> http://life-is-beautifully-weird.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To imię zaproponowała mi moja mama ;DD

      Usuń
  2. Świetny blog, żałuje że dopiero teraz się o nim dowiedziałam.
    Zapraszam do mnie http://truelifesani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ;D
    Nagłówek taki nie bardzo, ale tak to fajnie
    Zapraszam do mnnie
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/
    Może zaobserwujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, żę nie zabardzo, ale jak robiłam jakieś na programach, to potem gdy zamieszczałam były w wielkim formacie.

      Usuń
  4. zapowiada się fajnie. czekam na pierwszy wpis opowiadania! :D

    meredithcrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń