poniedziałek, 11 marca 2013

Informacje

Cześć :)
Chciałąbym poinofrmować was, że ząłożyłam nowego bloga, na którym piszę książki. Mimo, że dopiero się rozkręcam to już zyskałam wielu czytelników :-)
Oto link do mojego nowego bloga:
http://momentsinwichyougiveupeverything.blogspot.com/
Chętnych i ciekawych historii zapraszam.
A czytelników tego bloga chciałam poinformować, że będę jeszcze tutaj od czasu do czasu pisała, lecz trochę rzadziej niż zawsze. Blog modowy to nie jest to samo co blog z powieścią. Pisanie książki sprawia mi wielką frajdę i chyba mam do tego jakąś smykałkę, więc jak narazie tym się zajmę. Mam nadzieję, że w przyszłości jeszcze zajmę się modą i nadal będę prowadziła tego bloga. Ale to nie oznacza, że zamykam stronę :)
A teraz zagadka, kto jest na tym zdjęciu? :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny blog, miło się czyta ;) również interesuję się modą. Zapraszam do mnie: iinvictuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. Na zdjęciu znajduje się Audrey Tautou?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze myślisz, ale nie :)
      Chcesz odpowiedź ?

      Usuń