piątek, 24 sierpnia 2012

La Paris

Hej :) Mam na imię Gosia, ale mówcie na mnie Sourness. To mój kolejny blog. Minęła era pisania plotek o gwiazdach, stardollu i moviestarplanet. Teraz spróbuję swoich sił jako bloggerka pisząca o modzie i nowościach na ściecie i w internecie. Niewiem czy znam się na modzie, ale gdyby tak pomyśleć to może- tak, a może nie. Dlatego postaram się podążać za trendami i, aby blog spodobał się wam, chociaż nie umiem robić jakiś nowoczesnych technologii jak niektórzy. No cóż...Pisanie pierwszego posta na bloga nigdy mi nie sprawiało przyjemności i zawsze wychodzi mi z teog gówno.
Ustaliłam, żę na lbogu będę pisać czarnym drukiem, a w ważnych sytuacjach kolorowymi pismami ;)
Mam nadzieję,że blog wam się spodoba, zostaniecie jesgo obserwatorami i napiszecie miły lub też obraźliwy( musi taki być) komentarz! :)
                                                                                                                         Sourness :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz